~this blog is belongs to FazirahHanem~
RSS

Monday, January 25, 2010

something to share..

Rasanya semua teman(wah,skemanya aku malam ni!!) yang rapat dengan aku mesti tahu satu benda ni.
bukan kisah cinta aku or siapa lelaki idaman aku ok! Tapi tentang betapa setianya aku kepada EH!, since secondary school lagi! Kalau boleh setia dalam cinta macam ni kan bagus!(nasihat ini ditujukan khas kepada cik Fazirah)

dan dengan tidak rasminya aku ni selalu lah jadi peminjam setia EH! utk semua kawan-kawan aku (kawan sekolah,kawan matrik,kawan UTM dan kawan yang bergelar kawan)

So, sekarang aku nak meng'introduce'kan Miss EH! ni kepada anda yang tak pernah baca or memang tidak tahu langsung pasal penasihat tidak rasmi aku ni.. for those yang tak tau EH! tu apa,let me tell you now, EH! nie ialah sekaki majalah..ops,bukan sekaki tetapi sebuah majalah!(bm aku memang teruk sikit,sebab selalu cakap korea..fasih berbahasa korea adalah angan-angan saya!!)
ok,stop talking nonsense dan berbalik kepada EH!
this magazine is not just for entertaiment,but this magazine is full with information which is very useful to us,not only for a lady but guys too.

dan kepada yang memang minat baca EH! macam aku,here I share some content of the magazine for this month..tidak boleh nak letak semua isi kandungannya, takut nanti aku kena saman pula!sape nak jawab?



Cover EH! Januari 2010

Antara yang menarik dalam isu kali ini;

  • Cerita cover girl-Stacy (
    so,siapa yang minat Stacy,cepat dapatkan EH!)
  • Jurnal Fesyen-untuk gaya kerja terkini(memang sesuai utk aku,walaupun belum ada kerja tetap..heesh!!)
  • Pentas Peragaan- Imbasan M-IFW yang berlangsung hujung tahun lepas (2009)
  • Preview 10 rona 2010(color untuk baju ok,bukan muka..)
  • Stail- 20 Item mesti ada(wajib kena ada!!hehe..)
  • Rambut-10 stail rambut 2010
  • Wang & Anda- Pulihkan kewangan peribadi (ini pun sesuai utk aku yang boros tahap dewa!)
  • Inilah Lelaki-Fakta Pelik dan Aneh tentang Lelaki
  • Lelaki Bulan Ini-Shahz Jaszle(yang pegang watak Ash dalam Tari Tirana ..)


Shah Jaszle (Picture from budiey.com)

..dan ada juga info tentang kumpulan Hujan,Leighton Meester (Blair X.O.X.O..Gossip Girl), gadget terbaru dipasaran,album terbaru,Singapura dan majlis yang telah berlangsung pada penghujung tahun 2009.Terdapat juga pelbagai hadiah utk dimenangi!So,korang yang minat or baru jatuh cinta dgn EH!,pergilah beli cepat ok..nanti habis!! >_^

No comments: