~this blog is belongs to FazirahHanem~
RSS

Monday, March 22, 2010

Show your LOVE Contest

At last, ada juga contest yang aku masuk. best rupanya masuk contest macam ni(lepas ni lagi banyak la contest yang aku masuk..hehe), rasa excited jer.



Rugi tau korang tak masuk contest ni, boleh menang RM10000!!(tengah berangan nak beli apa dengan duit tu kalau menang..mmm).
Tak payah bayar apa-apa pun, just upload picture yang korang suka, pilih icon yang disediakan and pilih lagu. Lepas dah siap video korang, submit and tunggu organizer contest tu approve. Bila dah approved, korang boleh lah promote video korang untuk di undi(yang tukang undi pun ada

hadiah tau,ada chance menang iPhone!). So,korang-korang yang baik hati tunggu apa lagi??pergi lah register kat sini www.cornetto.com.my than pilih video yang bertajuk 'Sweet Sweet' and click 'VOTE' untuk undi video aku(jasamu amat dihargai..^_^).

~Video yang dibuat oleh aku: Sweet Sweet(modelnya ialah 2 teddy bear aku yang nenek kata dah macam bantal busuk,sebab hari-hari kena air liur basi aku..haha)~

Untuk memudahkan korang mengundi, just click link ni http://www.cornetto.com.my/index.php?gallery_id=447.

p/s: sila lah mengundi video bestfriend aku ni juga yer. Click disini .


~Video yang dibuat oleh Nenek Busyok: Cornetto Defines Love~

2 comments:

ms.fit0Freaks said...

yaa macek!! aku sudah vote kamu hahhaha

kalo mng jgn lupe aku
:p

FazirahHanem said...

hehe..
bagus2,aku pun dah vote kamu..
sape pun yang menang,kena belanja..hehe